Regulamin salonu
Przed umówieniem wizyty, prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem naszego salonu i przestrzeganie jego zasad.
Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszych zasad i procedur, które obowiązują podczas korzystania z naszych usług pielęgnacji psów. Naszym celem jest zapewnienie najlepszej opieki i komfortu Twojemu pupilowi, a także satysfakcji naszych klientów.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

- W celu wykonania usługi należy zarezerwować wizytę telefonicznie, mailowo, przez stronę na Facebooku lub formularz rezerwacji na stronie internetowej www.modnypsiak.pl.
- Osoba dostarczająca psa na usługi pielęgnacyjne ma obowiązek posiadania przy sobie aktualnej książeczki szczepień psa lub zaświadczenia o aktualnym szczepieniu przeciwko wściekliźnie w celu zachowania zasad BHP.
- Psy są pielęgnowane bez podania jakichkolwiek środków uspokajających. Właściciel może we własnym zakresie, przed wizytą podać środki uspokajające psu oraz poinformować personel o tym fakcie.
- W salonie wykorzystywane są profesjonalne kosmetyki dla zwierząt, posiadające niezbędne atesty.
- Stanowisko pracy oraz narzędzia każdorazowo poddawane są dezynfekcji.
- Ze względu na utrzymanie sprzętu w jak najlepszym stanie, usługa strzyżenia wykonywana jest tylko z kąpielą w salonie.
- Właścicieli psów agresywnych prosimy o poinformowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem.
- Jeśli pies podczas wykonywania zabiegów jest wyjątkowo zaniedbany1 lub wykazuje agresję2, salon zastrzega sobie możliwość dodania do rachunku równowartość 100% sumy wykonanych usług.
- Personel nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel nie poinformował o istnieniu choroby np. padaczki, alergii pokarmowej, reakcji alergicznych na kosmetyki, itp.
- Wyłącznie na życzenie Właściciela i na jego odpowiedzialność są strzyżone psy stare, chore, bojaźliwe i niezrównoważone. Wykonujący strzyżenie nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa. Dotyczy to również bardzo krótkiego strzyżenia w okresie letnim i zimowym.
- Personel zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegów pielęgnacyjnych w następujących przypadkach: znacząca agresja 2, problemy dermatologiczne 3, pasożyty zewnętrzne (pchły, wszy, wszoły), cieczka i zaawansowana ciąża.
- Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie pielęgnacyjnym, prosimy o poinformowanie personelu podczas umawiania wizyty w celu zarezerwowania większej ilości czasu.
- Do wykonanej usługi Właściciel psa może w ciągu kolejnych 5-ciu dni roboczych złożyć reklamację i skorzystać z bezpłatnej poprawy strzyżenia. Odbywa się ona w najbliższym możliwym terminie.
- W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o powiadomienie personelu telefonicznie, mailowo lub przez stronę na Facebooku.
- Pies zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła lub osobie przez nią upoważnionej.
1 – pies posiadający kołtuny na powierzchni ciała >50%, które podczas rozczesywania sprawiłyby psu ból
2 – zachowania psa, które bezpośrednio narażają ciało osoby wykonującej pielęgnację, na obrażenia np.: powtarzające się próby ugryzienia, wpadanie w furię
3 – choroby dermatologiczne, które mogą stanowić zagrożenie dla osoby wykonującej pielęgnację oraz innych psów np.: grzybica, świerzbowiec, nużyca