Regulamin salonu

Przed umówieniem wizyty, prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem naszego salonu i przestrzeganie jego zasad. 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszych zasad i procedur, które obowiązują podczas korzystania z naszych usług pielęgnacji psów. Naszym celem jest zapewnienie najlepszej opieki i komfortu Twojemu pupilowi, a także satysfakcji naszych klientów.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

  1. W celu wykonania usługi należy zarezerwować wizytę telefonicznie, mailowo, przez stronę na Facebooku lub formularz rezerwacji na stronie internetowej www.modnypsiak.pl.
  2. Osoba dostarczająca psa na usługi pielęgnacyjne ma obowiązek posiadania przy sobie aktualnej książeczki szczepień psa lub zaświadczenia o aktualnym szczepieniu przeciwko wściekliźnie w celu zachowania zasad BHP.
  3. Psy są pielęgnowane bez podania jakichkolwiek środków uspokajających. Właściciel może we własnym zakresie, przed wizytą podać środki uspokajające psu oraz poinformować personel o tym fakcie.
  4. W salonie wykorzystywane są profesjonalne kosmetyki dla zwierząt, posiadające niezbędne atesty.
  5. Stanowisko pracy oraz narzędzia każdorazowo poddawane są dezynfekcji.
  6. Ze względu na utrzymanie sprzętu w jak najlepszym stanie, usługa strzyżenia wykonywana jest tylko z kąpielą w salonie.
  7. Właścicieli psów agresywnych prosimy o poinformowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem.
  8. Jeśli pies podczas wykonywania zabiegów jest wyjątkowo zaniedbany1 lub wykazuje agresję2, salon zastrzega sobie możliwość dodania do rachunku równowartość 100% sumy wykonanych usług.
  9. Personel nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel nie poinformował o istnieniu choroby np. padaczki, alergii pokarmowej, reakcji alergicznych na kosmetyki, itp.
  10. Wyłącznie na życzenie Właściciela i na jego odpowiedzialność są strzyżone psy stare, chore, bojaźliwe i niezrównoważone. Wykonujący strzyżenie nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa. Dotyczy to również bardzo krótkiego strzyżenia w okresie letnim i zimowym.
  11. Personel zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegów pielęgnacyjnych w następujących przypadkach: znacząca agresja 2, problemy dermatologiczne 3, pasożyty zewnętrzne (pchły, wszy, wszoły), cieczka i zaawansowana ciąża.
  12. Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa w salonie pielęgnacyjnym, prosimy o poinformowanie personelu podczas umawiania wizyty w celu zarezerwowania większej ilości czasu.
  13. Do wykonanej usługi Właściciel psa może w ciągu kolejnych 5-ciu dni roboczych złożyć reklamację i skorzystać z bezpłatnej poprawy strzyżenia. Odbywa się ona w najbliższym możliwym terminie.
  14. W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o powiadomienie personelu telefonicznie, mailowo lub przez stronę na Facebooku.
  15. Pies zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła lub osobie przez nią upoważnionej.

 

1 – pies posiadający kołtuny na powierzchni ciała >50%, które podczas rozczesywania sprawiłyby psu ból
2 – zachowania psa, które bezpośrednio narażają ciało osoby wykonującej pielęgnację, na obrażenia np.: powtarzające się próby ugryzienia, wpadanie w furię
3 – choroby dermatologiczne, które mogą stanowić zagrożenie dla osoby wykonującej pielęgnację oraz innych psów np.: grzybica,
świerzbowiec, nużyca